
Süper Lig’de 27. hafta karşılaşmasında Beşiktaş, sahasında Gaziantep FK’ya 2-1 yenildi.
Beşiktaş forması giyen Alex Oxlade-Chamberlain, maç sonrası açıklamalarda bulundu.
“İSTEDİĞİMİZ KALİTEYİ GÖSTEREMEDİK”
Karşılaşmanın ardından kısa bir açıklama yapan İngiliz futbolcu, şu sözleri kullandı:
“Maç 1-0 olduktan sonra ikinci ve üçüncü golü atmalıydık. Sonrasında rakip bizi cezalandırdı. Gaziantep FK ceza sahasını iyi savundu ve yakaladıkları fırsatları değerlendirdiler. Bu şekilde kaybetmek üzücü oluyor. Kendi ceza sahamızda ve rakip ceza sahasında istediğimiz kaliteyi gösteremedik.”

Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1102 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’yu şoke eden karar! Juventus…
783 kez okundu
3
Yusuf Yazıcı İtalya’da böyle yazıldı: O bir sanatçı!
747 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
740 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
735 kez okundu