Ole Gunnar Solskjaer, Süper Lig’de ilk yenilgisini aldı
Süper Lig’in 27. haftasında Beşiktaş, sahasında Gaziantep FK’ya 2-1 mağlup oldu.
Bu sonuçla siyah-beyazlıların teknik direktörü Ole Gunnar Solskjaer de ligdeki ilk yenilgisini yaşadı.
5 GALİBİYET, 1 BERABERLİK ALMIŞTI
Norveçli teknik adam, siyah-beyazlılarla Bodrum FK, Sivasspor, Trabzonspor, Eyüpspor ve Kayserispor karşılaşmalarından zaferle ayırılırken, Antalyaspor ile ise berabere kalmıştı.
TRİBÜNLER DESTEK OLDU
Beşiktaş tribünleri, yenilgiye rağmen maçın ardından teknik direktör Ole Gunnar Solskjaer'e destek verdi.
Siyah-beyazlı taraftarlar, maçın bitiş düdüğü sonrası Norveçli teknik adama alkışlarla destekte bulundu.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
"Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır."